Рік тому столиця запустила платформу Захисників та Захисниць, зробивши перший крок у напрямку цифровізації соціальних послуг, які надає місто для Героїв та їхніх родин. Тепер усі можливості сервісу інтегрували до єдиного Порталу послуг Києва. Про це повідомила заступниця голови КМДА Марина Хонда на своїй сторінці у Facebook.
«За ініціативи мера Києва Віталій Кличко, столиця стала першим містом в Україні, яке забезпечило прямий доступ до інформації про всі послуги, гарантовані киянам-Захисникам, їхнім родинам, а також родинам загиблих, безвісти зниклих та полонених.
Всього за кілька хвилин 11 послуг вже можна оформити онлайн, і цей перелік постійно зростатиме. За рік роботи зареєструвалися майже 20 тисяч людей, а понад 3300 вже оформили послуги онлайн», — поінформувала Марина Хонда.
Тепер, за її словами, місто зробило наступний крок, а саме — інтегрувало всі можливості Порталу Захисників та Захисниць до єдиного Порталу послуг Києва у розділ «Електронний кабінет Захисників».
Марина Хонда пояснила, що вже зареєстрованим користувачам не потрібно повторно створювати акаунт у кабінеті, оскільки всі облікові записи автоматично перенесені на єдиний Портал послуг Києва. Це дасть змогу киянам-Захисникам та Захисницям безперешкодно користуватися сервісами без додаткової реєстрації та повторного завантаження документів.
Заступниця голови КМДА також зазначила, що столична влада розуміє складнощі, які досі виникають із підтвердженням статусу захисників, і багато з них пов’язані з інтеграцією системи «Дія».
«Над їхнім вирішенням активно працюють, і столиця зі свого боку вже зробила все необхідне. Наше завдання — забезпечити максимальну доступність і зручність користування соціальними послугами для тих, хто цього потребує», — наголосила Марина Хонда.
Детальніше про нові можливості Електронного кабінету Захисників можна дізнатися на Порталі послуг.
Читайте також:
«Від наявності пандусів до паркомісць: інформацію з Мапи доступності у Києві оприлюднили у формі відкритих даних».
Олександр ГАЛУХ, «Вечірній Київ»