“Це марна трата грошей, якщо ви не гонщик”: автомеханік із 55-річним стажем вказав на поширену помилку водіїв

Автомеханік із 55-річним досвідом вказав на поширену помилку водіїв. Фото: istockphoto

Багато водіїв використовують азот для заповнення шин своїх автомобілів, але насправді це не є доцільним.

Цей метод вважається безглуздою витратою грошей, якщо ви не професійний гонщик. Про це у своєму відео на YouTube розповів механік із 55-річним досвідом Скотті Кілмер, як зазначено в Express.

Він пояснив, що в звичайних шинах тиск змінюється в залежності від температури. Проте шини, заповнені азотом, мають менші коливання тиску, що робить їх більш підходящими для екстремальних умов.

Цей підхід застосовується гоночними командами і авіакомпаніями, але Кілмер зауважив, що звичайним водіям не слід занепокоюватися.

“В цілому, це абсолютно безглузда витрата грошей, якщо ви не професійний гонщик”, – зазначив він.

Механік також додав, що азот використовується в колесах літаків, оскільки на великих висотах відбуваються значні температурні коливання, і потрібно уникати розширення та стискання шин.

Крім цього, гоночні автомобілі, які розганяються до 200 миль на годину, нагріваються, і тиск у їхніх шинах суттєво змінюється, тож вони використовують азот для стабільності.

Але для повсякденної їзди це зовсім без сенсу, зазначає механік.

Водночас спеціалісти компанії Continental Tyres наголосили, що закачування азоту в шини не є шкідливим, але визнали, що це приносить мало переваг.

Вони зазначили, що шини з азотом втрачають тиск трохи повільніше, ніж звичайні шини, заповнені повітрям.

“Проте, у більшості випадків азот абсолютно не впливає на втрату тиску через проколи, витоки з бортів шин або клапанів та інші механічні проблеми. Немає жодних значних переваг в порівнянні з шинами, наповненими повітрям, включаючи такі характеристики, як опір коченню, економія пального та термін служби шин”, – зазначили експерти.

Коли на вулиці спекотно, природно бажання відкрити вікно в автомобілі заради приємного холодного поки, особливо якщо в машині немає кондиціонера.

Однак для економії варто уникати цього. Автомобільний інженер Джош Реджіс, який працював механіком 18 років, розповів The Sun, чому, на його думку, варто утримуватися від їзди з опущеними вікнами, стверджуючи, що це може призвести до значних витрат.