Вибір зручного й людного місця для відкриття нового закладу громадського харчування та стильне й затишне оформлення його інтер’єру має значення, але це не єдині важливі для успіху бізнесу фактори.
Наразі ключову роль для прибутку ресторатора-новачка є правильно продумана та оперативно реалізована маркетингова стратегія. Експерти радять якомога швидше розмістити дані про свою кав’ярню в пошукових інтернет-системах та замовити відгуки на google maps https://seo-tiko.com/reviews-google-maps/ у надійній агенції.
А детальний перелік та опис всіх найбільш популярних засобів, що можуть бути корисними для ефективної розкрутки ресторанного бізнесу, наводиться нижче.
Уточнення специфіки, фішок кафе й цільової аудиторії
Перш ніж описувати цей заклад у соціальних мережах та інших рекламних платформах, слід визначити ракурс подання цієї інформації.
А це означає, що необхідно попередньо визначити особливості власної кав’ярні, пріоритетні відмінності її від конкурентних кафе та базовий контингент своїх клієнтів.
Усі всі ці дані мають бути викладені емоційно, з аргументацією про реальну користь, яку може може принести ваше підприємство його відвідувачам. Якщо вони викличуть у потенційного гостя інтерес та стануть для нього цінними, ця людина обов’язково до вас прийде.
Крім того, необхідно провести моніторинг своїх відвідувачів з метою визначення портрету потенційного клієнта. Для цього проводять опитування онлайн та офлайн, а також застосовують розсилки з анкетами по клієнтській базі з систем автоматизації закладу.
Контекстна та таргетована реклама
Це класичні види онлайн-маркетингу, що зарекомендували себе ефективністю.
Контекстна реклама передбачає налаштування на запити й аудиторію, які вже визначені, в пошуковій системі Google. Її результатом має стати відображення посилань на ваші канали в інтернеті у верхніх рядках. У такому випадку виникне максимум шансів для привертання уваги користувача.
Аналоговим видом інтернет-маркетингу вважається таргетинг. Плюсом такої реклами є можливість її адаптації до різних цільових груп, тобто зацікавлення закладом декількох груп одночасно. Наприклад, можна відразу позиціонувати кафе як затишний простір для тих, хто працює віддалено, для мешканців мікрорайону міста, що живуть поряд, та для користувачів, які віддають перевагу сервісу замовлення страв на виніс або кави з собою з акційними знижками.
Створення та просування сайту кафе
Це дуже дієвий канал для розкрутки невеличких ресторанчиків, піцерій, бістро тощо. Він сприяє ефективній популяризації кав’ярень, що займаються продажем кави в упаковці й аксесуарів для приготування відповідного напою. Просувають новостворений портал, використовуючи контекстну рекламу й SEO-інструменти.
Сайт для закладу громадського харчування зі стандартним спектром послуг доцільно використати для розміщенням на ньому онлайн-меню. Він стане додатковим рекламним каналом для просування вашого бізнесу.
Реклама в популярних месенджерах
Методом наближення до клієнтської аудиторії буде сторінка компанії в соціальних мережах, зокрема, в Facebook та Instagram.
Щоб цей інструмент запрацював, оформлення його має бути правильним та цікавим, здатним привертати увагу потенційних відвідувачів. Зазвичай викладений на власній сторінці комерційних підприємств контент містить розповіді по їхню команду співробітників, місію та принципи роботи фірми, переваги страв, напоїв та обслуговування.
Крім того, даний канал слід активно застосовувати з метою безпосереднього контакту з аудиторією, спілкування з її представниками, порад та обміну думками задля покращення сервісу.
Організація е-mail маркетингу
Маються на увазі розсилання рекламних повідомлень електронною поштою. Тематика їх – інформування про заплановані в кафе знижки й акції та їх терміни, повідомлення про новинки меню, додаткові послуги для відвідувачів чи окремих їх категорій тощо.
Заклади, що вже мають базу клієнтів, можуть відправляти листи у день народження цих людей з привітаннями, пропонуючи їм завітати до своєї кав’ярні задля отримання бонусу – це може бути безкоштовний напій або десерт.
Власникам щойно запущених у роботу кав’ярень доцільно робити розсилання, використовуючи Телеграм-канали – найбільш відомі у місті чи в районі, що мають широку, багатотисячну аудиторію підписників.
Інші методи просування нового кафе, що спрацьовують, – це оформлення його карток в Google My Business та створення свого каналу в Youtube. Останній напрям відкриває можливості для викладання відеоконтенту про кав’ярню з розповідями про неї. Youtube-канал є раціональним рішенням для ведення власного блогу та викладання різноманітного контенту, спрямованого на розвиток бренду компанії.